FAQ

Pohádka byla útěchou také těm, kteří byli už dospělí, neboť se jí těšili ti, kteří si ze zahrady dětství přece jen něco přinesli až do vysokého stáří - totiž dětské srdce.
Skupinu si můžu vybrat úplně volně?

Do skupin vás rozřadíme na základě jednoduchého dotazníku. Dostanete pak na výběr ze dvou možných skupin. Výjimku tvoří Kovárna a Mlýn.

Proč je hra dražší než loni?

Loni jsme vsadili na velmi nedobrý model tlačení ceny dolů za každou cenu. V rámci toho nás hra stála nesmyslně mnoho problémů, které se pak projevili na kvalitě zážitku. Za pětidenní hru s kulisami a jídlem to stále považujeme za fér cenu a umožní nám to splnit všechny závazky smysluplně a v dobré kvalitě.
Ano, a nejvíce se to projeví v kuchyni.

Mají ve skupině všechny postavy stejnou náplň?

Nikoliv, každá postava je unikátní. Skupiny a podskupiny ale mají silné společné zápletky a společný ráz.

Bude se na hře bojovat?

Ano, některé skupiny se budou často dostávat do konfliktů, které budou řešeny měkčenými replikami zbraní a čistě akustickými palnými zbraněmi. Stejně tak je možné strávit celou hru tak, že nikdy nebudete mít zbraň v ruce či najít nějakou zlatou střední cestu.

No, a co to je to “ pomocí kostýmu jednoduše komunikovat s okolím jakou zápletku zrovna chcete posunout”?

Každá skupina má své zvyky a v rámci těch oblékání některých věcí něco značí, nic není náhodné - a my vám chceme dát možnost oděním říkat něco víc než “švihák, což?”.
Nejjednoduším příkladem, jak to má fungovat, může být vesnice.
Když vesničan truchlí, nosí černou pásku na levé ruce - když jí sundá, truchlit přestal (což může někdo vnímat jako příliš brzo a začít s ním hnedle konflikt). To je ještě snadné. Složitější jsou zvyky mladých, kteří se zdobí stužkami podle toho, s kým by tak zrovna chtěli zažít nějaký románek.
A pak je tady křížek, kteří všichni vesničané nosí na krku. Ovšem pokud vesničan ztratí naději, že věci ještě mohou nějak dobře dopadnout, křížek si sundá a všem tak bez velkých scén jasně říká “pohleď, zachvátila mě beznaděj”. A to být obecně pro všechny signál, že se něco děje.
Ještě více pak chceme pracovat s jednotlivými předměty pro individuální zápletky.

Zní to všechno hrozně složitě, nebude se při tom hodně říkat “neherně” a něco vysvětlovat?

Nemyslíme si. Vzali jsme prvky klasické pro pohádky, smíchali je s možností hráče dělat si s dějem trochu víc, co chce, než je běžné, a hodně dbáme na to, aby vše sedělo s atmosférou hry a podporovalo jí.

Mám přijet? Ještě jsem nikdy na žádné takové hře nebyl.

Máš rád pohádky? Horory? Příběhy? Atmosféru a silná vyprávění? Přijeď! Není třeba žádných super schopností, není třeba dlouhého tréninku. Stačí se poddat hře.

Mám přijet? Už jsem hrál desítky podobných her a nevím, jestli mě to bude bavit.

Mohlo by.

Mám přijet? Už jsem hrál loni a hrozně mi něco vadilo!

Mohla být spousta věcí, co ti vadila. Jestli se ti ale líbí pohádky, příběhy a základní myšlenky hry, budeme moc rádi, když to zkusíš znova.

COSE BUDE DÍT?

  • 22.2.2016

    Začátek přihlašování na oba běhy

  • 14.3.2016

    Ukončení přihlašování

  • 31.5.2016

    Uzavření plateb

  • 17. - 21.8. 2016

    Třetí běh