Nikoliv, každá postava je unikátní. Skupiny a podskupiny ale mají silné společné zápletky a společný ráz.
Ano, některé skupiny se budou často dostávat do konfliktů, které budou řešeny měkčenými replikami zbraní a čistě akustickými palnými zbraněmi. Stejně tak je možné strávit celou hru tak, že nikdy nebudete mít zbraň v ruce či najít nějakou zlatou střední cestu.
Každá skupina má své zvyky a v rámci těch oblékání některých věcí něco značí, nic není náhodné – a my vám chceme dát možnost oděním říkat něco víc než “švihák, což?”.
Nejjednoduším příkladem, jak to má fungovat, může být vesnice.
Když vesničan truchlí, nosí černou pásku na levé ruce – když jí sundá, truchlit přestal (což může někdo vnímat jako příliš brzo a začít s ním hnedle konflikt). To je ještě snadné. Složitější jsou zvyky mladých, kteří se zdobí stužkami podle toho, s kým by tak zrovna chtěli zažít nějaký románek.
A pak je tady křížek, kteří všichni vesničané nosí na krku. Ovšem pokud vesničan ztratí naději, že věci ještě mohou nějak dobře dopadnout, křížek si sundá a všem tak bez velkých scén jasně říká “pohleď, zachvátila mě beznaděj”. A to být obecně pro všechny signál, že se něco děje.
Ještě více pak chceme pracovat s jednotlivými předměty pro individuální zápletky.
Nemyslíme si. Vzali jsme prvky klasické pro pohádky, smíchali je s možností hráče dělat si s dějem trochu víc, co chce, než je běžné, a hodně dbáme na to, aby vše sedělo s atmosférou hry a podporovalo jí.
Máš rád pohádky? Horory? Příběhy? Atmosféru a silná vyprávění? Přijeď! Není třeba žádných super schopností, není třeba dlouhého tréninku. Stačí se poddat hře.
Mohlo by.
Mohla být spousta věcí, co ti vadila. Jestli se ti ale líbí pohádky, příběhy a základní myšlenky hry, budeme moc rádi, když to zkusíš znova.